Spørsmål og svar
Her på siden finner du svar på spørsmål vi ofte får fra gjestene våre.
Hvordan betaler jeg online og ser status på min betaling?
- Har du mottatt ditt leiebevis/bekreftelse pr. e-post, så klikk på linken i e-posten, som fører deg til ditt elektroniske leiebevis. Velg "Betaling" under menypunktet "Reisedokumenter". Her kan du gjennomføre din betaling og se status på dine innbetalinger.
- Har du mottatt ditt leiebevis med brevpost, så inntast webadressen som er oppgitt i adresselinjen i nettleseren din. Velg "Betaling" under menypunktet "Reisedokumenter". Her kan du gjennomføre din betaling og se status på dine innbetalinger.
Er der dyner og puter i ferieboligen?
- Det er alltid dyner og puter i våre boliger som tilsvarer minimum det antallet personer, det er beregnet til.
Kan vi ta med ekstra barn utover det antall personer ferieboligen er beregnet til?
- Det er mulig å ta med ett ekstra barn på under 2 år, men det er ikke soveplass til barnet. Du kan ta med barneseng selv eller leie en hos oss via ditt elektroniske leiebevis. Dette finner du under punktet "Tilleggsytelser".
Hvordan bestiller jeg sengetøy, barneseng, barnestol, sluttrengjøring etc.?
- Har du mottatt dit leiebevis/bekreftelse pr. e-post, så klikk på linken i e-posten, som fører deg til ditt elektroniske leiebevis. Velg "Tilleggsytelser" under menypunktet "Reisedokumenter". Her kan du bestille diverse tilleggsytelser. Disse tilleggsytelsene vil dere gjøre opp for ved ankomst til feriesenteret.
- Har du mottatt ditt leiebevis med brevpost, så inntast webadressen som er oppgitt i adresselinjen i nettleseren din. Velg "Tilleggsytelser" under menypunktet "Reisedokumenter". Her kan du bestille diverse tilleggsytelser. Disse tilleggsytelsene vil dere gjøre opp for ved ankomst til feriesenteret.
Hvor finner jeg nøkkelen hvis jeg ankommer utenfor åpningstid?
- I leiebeviset er det angitt, hvor du finner nøkkelen. Er dette ikke tilfelle, vil du ved ankomst til nøkkelutleveringsstedet kunne se en beskrivelse av hvor nøkkelen befinner seg. Det skjer ofte at våre gjester ankommer utenfor åpningstid, og det er helt problemfritt.
Hvordan oppgir jeg, at jeg ønsker å ta med husdyr?
- På forsiden av Danland.no velger du "husdyr tillat" under fasiliteter til venstre på siden. Deretter er det kun mulig å bestille en feriebolig, hvor husdyr er tillatt. Det koster DKK 275,- pr. husdyr du tar med. Du betaler ved ankomst til feriesentret.
Hvor mange husdyr kan jeg ta med?
- I de enhetene hvor det er lov å ta med husdyr er det lov å ta med 2 husdyr. Hvis du ønsker å ta med flere husdyr, må du få dette klarert med oss. Kontakt vårt hovedkontor mandag - fredag fra 9 - 17 på tlf.: (+45) 70 13 16 16. Det koster DKK 275,- pr. husdyr du tar med. Du betaler for husdyrene ved ankomst til feriesentret.
Hvordan sender jeg en reklamasjon?
- Er du i ferieboligen? Kontakt feriesentrets resepsjon eller lokalkontoret. Telefonnummeret står nederst på ditt leiebevis.
- Har du reist? Send en e-post til lejerservice@danland.dk.
Oppgi ditt bookingnummer sammen med reklamasjonen..
Kan jeg endre min bestilling til et annet feriesenter?
- Hvis det er mer enn 35 dager til ankomst, er det mulig å endre din bestilling. Er der mindre enn 35 dager til ankomst er det de generelle avbestillingsbetingelser som gjør seg gjeldende. Les mer i punkt 3 og 4 i Danlands generelle leiebetingelser..
Kan jeg endre min bestilling til en annen periode?
- Hvis det er mer enn 35 dager til ankomst, er det mulig å endre din bestilling. Er der mindre enn 35 dager til ankomst er det de generelle avbestillingsbetingelser som gjør seg gjeldende. Les mer i punkt 3 og 4 i Danlands generelle leiebetingelser.
Gratis avbestilling inntil 35 dager før ankomst
-
Der gjelder gratis avbestilling med 35 dager til ankomst for nye bestillinger med ankomstdato frem til 3. januar 2025, med unntak av de ukene huseieren har tillatt 15 dagers avbestilling (se over).
Sjekk vennligst detaljene på siden før du gjennomfører bestillingen. Avbestillingsmuligheter samt dato for senest mulige avbestilling vil fremgå av leiebeviset ditt.